ikman

ikman හි නව “ඔබේ දැන්වීම බූස්ට් කරන්න” විශේෂාංගය හඳුන්වා දීම

ikman අපි නිරන්තරයෙන්  පරිශීලක ඔබේ අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කිරීමට කැපවි සිටී. ඔබේ දැන්වීම්වල දෘශ්‍යතාව උපරිම කිරීමට සහ වඩාත් ඵලදායී ලෙස ළඟා වීමට ඔබට උපකාර කිරීම අරමුණු කරගත්, අපගේ දැන්වීම් ප්‍රවර්ධන විශේෂාංගයට සැලකිය යුතු යාවත්කාලීනයක් හඳුන්වා දී ඇත. අපගේ පරිශීලකයින්ගේ සහ  කාර්ය මණ්ඩලයේ වටිනා අදහස්  මත පදනම්ව, අපි “මේ දැන්වීම ප්‍රවර්ධනය කරන්න” සිට “”මේ දැන්වීම බූස්ට් කරන්න.” දක්වා නවතම යාවත්කාලීන කිරීමක් එකතු කර ඇත.

වෙනස ඇයි?

“මේ දැන්වීම ප්‍රවර්ධනය කරන්න”  යන යෙදුම අපගේ පරිශීලකයින් අතර යම් ව්‍යාකූලත්වයක් ඇති කරන බව අපිට පෙනි ගිය කරුණක් විය. ඒ අනුව ඒ පිළිබඳව ඉතා ගැඹුරින් අධ්‍යනය කොට සිදු කල යුතු වෙනස්කම් පිළිබඳව තීරණය කොට වඩාත් කාර්යක්ෂකම පරීශීලික සේවාවක් ලබා දෙමින් ඔබගේ පහසුව තවත් වැඩි කීරීම උදෙසා මෙම වෙනස සිදු කිරීමට තීරණය විය.

අපේක්ෂා කළ යුතු දේ

“ඔබේ දැන්වීම බූස්ට් කරන්න” තේරීමෙන්, ඔබට ඇඳහිය නොහැකි වාසි රැසක් ලබාගත හැක.

වැඩි කළ දැන්වීම්වලට ප්‍රමුඛතා ස්ථානගත කිරීම් ලබා දී ඇති අතර, ඒවා අනාගත ගැනුම්කරුවන්ට වඩාත් ප්‍රයෝජනවත් වේ.

වඩා හොඳ ස්ථානගත කිරීමක් සමඟින්, ඔබේ දැන්වීම උනන්දුවක් දක්වන පාර්ශ්වයන්ගේ ඇසට හසු වීමට වැඩි ඉඩක් ඇත, එය ඔබේ දැන්වීම සඳහා ඉහළ ක්ලික් කිරීම්වලට තුඩු දෙයි

වැඩි පරිශීලකයින් වෙත දැන්වීම ස්ථානගත කරන විට, ක්ලික් කිරීම්වල ප්‍රතිඵලය වැඩි වීම සමස්ත ආදායම් වර්ධනයට දායක වන අතර, ඊටත් වඩා ශක්තිමත් සේවා සැපයීමට  සහාය වේ.ඒ තුළින් ඔබේ ආදායම් වර්ධනය කර ගත හැකිය

වෙනස්කම් අදාළ වන තැන

“ප්‍රවර්ධනයේ” සිට “බූස්ට්” වෙත නවතම යාවත්කාලීන කිරීම සියලුම වෙබ් සහ යෙදවුම් හි සිදුවනු ඇත.

වෙබ් සහ යෙදුම් යාවත්කාලීන

CTA Copy: CTA-to-action (CTA) දැන් සියලුම සේවාදායක අතුරුමුහුණත්වල “මේ දැන්වීම ප්‍රවර්ධනය කරන්න” වෙනුවට “Increase this ad’s visibility”  ලෙස දිස්වනු ඇත.

විශේෂාංග නැවත නම් කිරීම: “දැන්වීම් ප්‍රවර්ධනය” කොටස “බූස්ට් දැන්වීම්” ලෙස නැවත නම් කෙරෙනු ඇත, පිටු URL එක /boost-ad වෙත ඇතුළුව, සහ අදාළ සියලුම දේ යාවත්කාලීන කෙරේ.

සැලසුම් තේරීම් තිරය: මෙම තිරයේ භාෂාව වනු ඇත

නව පාරිභාෂිතය පිළිබිඹු කිරීමට යාවත්කාලීන කරන ලදී.

Sell-Fast Page: පැහැදිලිකම සහ අනුකූලතාව සහතික කිරීම සඳහා පිටපත් යාවත්කාලීන කරනු ලැබේ.

FAQ: නව “boost” යන වචනය ඇතුළත් කිරීමට අදාළ සියලුම නිති අසන ප්‍රශ්න සංශෝධනය කෙරේ.

සන්නිවේදන යාවත්කාලීන

SMS: දැන්වීම් ප්‍රවර්ධන පිළිබඳව කෙටි පණිවිඩය දැන් “Boost” ලෙස වෙනස් වනු ඇත.

විද්‍යුත් තැපෑල: දැන්වීම් ප්‍රකාශන දැන්වීම්, සිහිකැඳවීම්, සහ ප්‍රවර්ධන කල් ඉකුත් වීමේ දැනුම්දීම් ඇතුළුව අදාළ සියලුම විද්‍යුත් තැපැල් සන්නිවේදනයන් යාවත්කාලීන කෙරේ.  “Ad Published,”, “Ad Reminder,”, “Buy Now Ad Published,” “Promo Expiration,”,  “Ad Validity for 2 Weeks,”  “Premium Ad Live,” “Plus Member Paid Ad Live,” “Listing Promo Ad Live,”  සහ “Listing Free Paid Ad Live” යන සියල්ල යාවත්කාලීන කරන ලද වචන ලෙස ඇතුළත් වේ.

මෙයින් ඔබ අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

ඔබ වෙළඳ දැන්වීම් හිමිකරුවෙකු නම් සහ ඔබගේ ගිණුමට ලොග් වී ඇත්නම්, ඔබගේ ලැයිස්තුගත කිරීම් සඳහා පවතින “Boost this ad”   ඔබට දිස්වනු ඇත. බාධාවකින් තොරව සහ ආරක්ෂිත අත්දැකීමක් ලබා දෙමින් මෙම විශේෂාංගයට ප්‍රවේශ විය හැක්කේ දැන්වීම් හිමිකරුවන්ට පමණක් බව මෙය සහතික කරයි.

මෙම යාවත්කාලීනය මෙම විශේෂාංගයෙන් ප්‍රයෝජන ගැනීමට වැඩි පරිශීලකයින් දිරිමත් කරමින්, වෙළඳ දැන්වීම් වැඩි කිරීමේ ක්‍රියාවලිය වඩාත්  පරිශීලක-හිතකාමී බවට පත් කරනු ඇතැයි අපි විශ්වාස කරමු. ඔබේ දැන්වීම් ඉහළ නැංවීමෙන්, ඔබට පුළුල් ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් වෙත ළඟා වීමට, වඩාත් ඵලදායී ලෙස සම්බන්ධ වීමට සහ ඔබේ විකුණුම් ඉලක්ක වේගයෙන් ළඟා කර ගත හැක.

ikman සෑම විටම ඔබගේ පහසුව වෙනුවෙන් නිරන්තර යාවත්කාලීන කිරීම් සිදුකරන අතර ඒ හරහා ඔබේ විකුණුම් වැඩි කර ගැනීමටත් ආදායම් වැඩි කර ගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.

Happy Selling!

Facebook Comments
Receive Updates

No spam guarantee.

Suresh Chowhan

I am Product Manager at ikman, having experience in ecommerce domain, focused on delivering impactful digital solutions. Passionate about user experience and data-driven strategies, I share product updates, industry insights, and innovations that shape the future of marketplace.

Related Articles

Back to top button
Close
Close